en dålig sak och en bra sak.

Dålig sak: Jag har inte fått min Håkan Hellström-vinyl som jag beställde för tusen år sedan (aka i februari) trots att skivan släpptes igår. Eftersom jag vill ha den där upplevelsen som jag berättade om i det här inlägget så har jag inte lyssnat på albumet trots att det finns på Spotify. Eller okej, jag har hört "Pistol" (sjukt bra låt) och "Valborg" eftersom de fanns på Spotify redan innan albumet släpptes, men ändå! Om jag inte får det imorgon kommer jag att bli väldigt deppig.
 
Bra sak: När jag skickade ett litet meddelande till CDON där jag kanske gnällde lite grand så fick jag ett presentkort som plåster på såren Det var i alla fall snällt! Jag gillar trots allt CDON väldigt mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback