en räv, en kanin, en hjort och så vidare.

 
Jag gillar verkligen ringar. Speciellt sådana med djur-motiv (se bild ovan). Det enda problemet är jag alltid, alltid, alltid envisas med att köpa helt fel storlek. Jag är liksom livrädd för att jag ska prova en ring i affären och sedan inte få av mig den så därför köper jag alltid den storleken som känns lite stor. När jag sedan kommer hem upptäcker jag att ringen visst inte bara var lite stor utan snarare alldeles för stor. Min rädsla för att jag ska behöva kapa av mig mina fingrar på grund av ring som fastnat resulterar alltså i att jag har x antal fina ringar som jag typ inte kan använda... Spontant känns det sjukt dåligt och jag är en nöt som aldrig lär mig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback