nittionio vykort.

Det är tisdag. Jag sitter hemma i soffan, lyssnar på Simon and Garfunkel (ja, det är typ det enda jag lyssnar på nuförtiden) och beundrar min vägg. För typ två veckor sedan köpte jag en box med etthundra vykort med Penguin-motiv. Penguin är mitt bästa förlag och jag älskar verkligen deras omslag. Igår bestämde jag mig för att flytta om lite på mina väggar så att jag kunde få upp vykorten på väggen. Det tog ett par timmar och en hel del häftmassa, men nu sitter de i alla fall där. Nittionio vykort (ett fick inte vara med). Jag blev nöjd.


Nu är jag mest sugen på att införskaffa några av böckerna. Speciellt: "Scootering - A Penguin Handbook" av Jon Stevens. Jag känner spontant att mitt liv inte riktigt är komplett utan denna. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback