and no reason to talk about the books I read, but still, I do...

Jag beställde några böcker från bokus alldeles precis. Med tanke på min ekonomi borde jag kanske inte ha gjort det, men jag hade femtio kronor till godo efter att ha köpt kurslitteratur och jag ville verkligen, verkligen, verkligen ha de där två böckerna som jag beställde - The Bell Jar och The Unabridgre Journals of Sylvia Plath, om någon var intresserad (nej, jag har inte alls snöat in på Sylvia Plath just nu... eh.). Hursomhelst. Vad jag egentligen skulle skriva om var den här lilla rutan som dök upp när beställningen var gjord:


Nu undrar jag bara en sak: VARFÖR skulle jag vilja dela mina bokköp med mina vänner på Facebook?? Eller kanske snarare: VEM av mina vänner skulle vara det minsta intresserad av mina bokköp? Jag förstår att det handlar om gratisreklam för bokus (varsågod), men likväl undrar jag om NÅGON faktiskt använder funktionen. Hm.

PS. Jag förstår ironin i att jag skriver detta inlägg med tanke på att jag här gör precis det jag tycker är märkligt (berättar att jag beställt böcker + vilka böcker jag beställt + varifrån), men detta är inte Facebook och således en helt annan sak. Så det så. DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback