den fjärde mars år tvåtusentretton.

Jag fick en ledig bonusdag idag eftersom jag var övertygad om att jag hade föreläsning trots att jag tydligen inte hade det. Av denna anledning har jag ägnat dagen åt att titta på den femte säsongen av Dexter, läst lite icke-kurslitteratur (händer alldeles för sällan nuförtiden), skrivit ett par ord (just idag hatar jag det jag skriver) och pratat med min syster i telefon medan hon gick hem från skolan. Spontant känns det som en alldeles lagom produktiv dag. Solen skiner in genom fönstret och det är ljust trots att klockan snart är halv sex. Vad mer kan jag begära?
 
Igår tog jag och Wictoria dessutom en kaffe utomhus i solen i Malmö. Det var nästan inte ens kallt. Snart, snart, snart är det med andra ord vår på riktigt och jag längtar ihjäl mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback