the name game.

Jag försöker få ihop det sista på min hemtenta som ska vara inskickad imorgon klockan 9.00. Jag pendlar mellan "herregud-det-här-fixar-jag-hur-lätt-som-helst" och ren panik. Egentligen borde jag nog känna mig rätt lugn. Det är ganska många timmar kvar och jag har inte mer än cirkus tvåtusen TECKEN kvar att skriva vilket inte är någonting. Inte ens en A4-sida. Problemet är bara att jag med jämna mellanrum faller ner i något slags hål där jag plötsligt tror att allt jag skriver är mer eller mindre åt helvete fel. 

För att råda bot på min panik tvingar jag min stackars syster (som är hos mig på besök den här veckan) att tokdansa till American Horror Story-versionen av "The Name Game":
 


Det gör kanske inte att det går bättre med hemtentan, men det piggar i alla fall upp tillvaron lite grand. Bara tvåtusen tecken kvar. Förhoppningsvis behöver jag inte lägga in mig på Briarcliff innan natten är över...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback