tre punkter en dag i februari.

En bra grej: Jag kan nu äntligen (efter tre gånger, peppar, peppar ta i trä) använda mina nya Dr. Martens utan att få mega-skoskav. Jag måste såklart ha plåster i förebyggande syfte, men det är ändå väldigt bra eftersom jag tycker väldigt mycket om dem och gärna vill kunna använda dem utan att typ behöva amputera hälarna.

En dålig grej: Jag hämtade ut ett paket med två böcker idag och har fortfarande ont i armarna efter att ha burit hem paketet. Till mitt försvar vill jag säga att det var en bit att gå och böckerna var två gigantiska översiktsverk om arkitektur/design. Okej. Jag är svag. 

En dålig grej till: Snön. Försvinn och kom inte igen förrän nästa vinter. Våga. Vägra. Vinter. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback