"kathy, i'm lost", i said thought i knew she was sleeping. "i'm empty and aching and i don't know why."

Klockan är 22.37 och jag ska alldeles strax sova. Jag måste bara lyssna på ett par låtar till och ha lite ångest över att kurslitteraturen är svindyr/omöjlig att få tag på billigt/låna. Egentligen skulle jag vilja köpa alla böcker, men det går liksom inte, och därför måste jag välja och det där valet är så in i helvete svårt. Förhoppningsvis löser det sig. Förhoppningsvis kan jag låna några böcker... Eh. 

Det enda jag egentligen vill göra (snarare än att noja över pengar och kurslitteratur) är att sova. Jag är så ohyggligt trött just nu, men har ändå svårt att sova. På morgonen vaknar jag tidigt trots att jag är ledig, på kvällen har jag svårt att somna och under natten vaknar jag x antal gånger. När jag väl sover bitar jag ihop käkarna så hårt att jag får ett jack på insidan av underläppen. Känns sådär faktiskt. 

Hursomhelst. Innan jag somnar ska jag lyssna ett par gånger på en av mina bästa Simon and Garfunkel-låtar. Gör det du också:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback