tabula rasa.

Nytt år (nåja, bara tjugofyra dagar gammalt). Ny webbadress, men nästa samma blogg. Av någon anledning kändes min gamla adress inte riktigt rätt och eftersom jag ändå inte har skrivit något på den på ett par veckor så kändes det som om det var dags att vända blad. Igen. Under de senaste åren har jag bytt blogg fortare än någon hunnit blinka. Detta kan te sig aningens underligt med tanke på att det ständiga bytandet gör det lite svårt för mina fem läsare att hitta mig, men förr eller senare brukar de ramla in. 

Hursomhelst. Första inlägget är alltid det svåraste och nu är det skrivet. Jag ska försöka bli bra på att blogga och inte bry mig så mycket om att skriva bra om intressanta saker eftersom det bara ger mig prestationsångest vilket i sin tur resulterar i att jag inte skriver någonting alls. Vi får väl se hur det går. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback